Opzet

Wij zetten jouw digitale marketing op
in lijn met jouw doelstellingen

Wat gebeurt er in de opzetfase?

In de opzetfase concretiseren we jouw strategie naar een plan van aanpak. We zetten de advertentiekanalen op met boodschappen die jouw doelgroep naar je app, landingspagina of website leiden, om daar te ‘converteren’. Daarnaast zorgen we ervoor dat we dat hele proces kunnen meten, evalueren en optimaliseren.

Advertenties

Jouw doelgroep triggeren met relevante boodschappen om hen te overtuigen te klikken.

Landingspagina

Een plaats die hen overtuigd te ‘converteren’: hetzij een offerte- of informatieaanvraag of aankoop.

Tracking

We tracken alle advertentie- en paginainteracties en maken resultaten inzichtelijk.

Advertenties

We bereiken jouw doelgroep

Actieve koopintentie

Jouw doelgroep is actief op zoek naar jouw diensten of producten. Op dat moment willen we aanwezig zijn, ongeacht het kanaal waarop gezocht wordt (Google, YouTube, Pinterest, …)

Latente koopintentie

We tonen jouw doelgroep relevante boodschappen en advertenties en zorgen ervoor dat zij doorklikken naar jouw website. Ze zijn niet noodzakelijk op zoek, maar zeker wel nieuwsgierig naar jouw aanbod en waarin jij je onderscheidt.

We zetten alle relevante advertentiekanalen
op en monitoren/optimaliseren deze in een volgende fase.

Ontwikkeling

Wij helpen je met de ontwikkeling van jouw website, webshop of landingspagina en werken hierin volgens een geijkt proces.

01. Wireframes

We starten met wireframes waarin we de content architectuur en functionaliteit van jouw platform bepalen.

02. Content

Op basis van de wireframes wordt de content uitgeschreven. We schrijven content in functie van de doelstellingen, afgestemd op jouw merk zijn of haar identiteit.

03. Design

We maken een design op, in lijn met de huisstijl, met een optimale gebruikservaring voor je klanten in het achterhoofd. In deze fase komen copy en design samen.

04. Development

We ontwikkelen de landingspagina, website of webshop en zetten alles live. We werken op duurzame oplossingen (WordPress & HubSpot) en denken met onze klanten mee op lange termijn.

Tracking

We brengen alle resultaten & interacties in kaart

Wij meten hoe je doelgroep interageert met je advertenties en met je landingspagina. Op basis van de resultaten leren we wat werkt en wat niet en vertalen we deze resultaten naar schaalbare inzichten. We leren welke boodschappen, op welke kanalen, op welk moment naar welke doelgroep werken.

Data Studio Dashboard

  • We visualiseren de KPI’s die we in de strategie fase bepaald hebben.
  • Een real time dashboard waar je marketing resultaten kan opvolgen
  • Met de opzet van het dashboard kan je digitale marketing gestart worden.

Laat hieronder je contactgegevens achter en wij
contacteren je vrijblijvend voor een kennismaking.

In 3 stappen naar een voorstel op maat!

  • Je vult het formulier hiernaast in en bezorgt ons daarmee je contactgegevens,
  • Wij nemen contact met je op voor een kennismaking, waarin we jouw doelstellingen & ambitie willen begrijpen.
  • Na afloop van het kennismakingsgesprek plannen we een vervolgafspraak in, waarop je je offerte ontvangt en we deze samen doornemen!