Convert

Van websitebezoeker naar converterende klant

Wat is de convert-fase?

Je leads kwamen op je website terecht, maar hoe genereer je vanaf daar aanvragen en conversies? Ontwikkel je website volledig op maat van je doelstellingen en doelpubliek. Stippel een duidelijke, gebruiksvriendelijke journey uit, zorg voor een goede UX en UI. En dan: testen, meten, analyseren en optimaliseren.

Wat doen we in de convert-fase?

— 01

Branding

Branding gaat verder dan een logo. Welke sfeer wil je je merk meegeven? Hoe wil je dat klanten met je merk omgaan? Een goede merkbeleving zorgt niet alleen voor snellere herkenning, maar ook voor loyalere klanten.

— 02

Design

Websites zijn net als fysieke winkels, zorg dat potentiële klanten vinden wat ze zoeken. Pak uit met esthetiek, expertise, een goede user-experience (UX) en op maat gemaakte landingspagina’s.

— 03

Development

Een website ‘from scratch’ ontworpen, met een handige WordPress CMS en een gebruiksvriendelijke backend omgeving waarin je zelf aanpassingen kan maken.

Lees verder
— 04

CRO

Conversion Rate Optimization (CRO). Op basis van gebruikersdata, user feedback, heatmaps, etc. maken we aanpassingen. Zo verhogen we het percentage converterende websitebezoekers.

— 05

A/B Testing

Een constant proces van testen, meten, analyseren en optimaliseren om de resultaten van jouw website of conversiepunt blijvend te verbeteren.

Jouw leads omzetten in converterende klanten? Wij contacteren je voor een vrijblijvende kennismaking.

In 3 stappen naar converterende klanten:

  • Bezorg ons jouw contactgegevens via dit formulier
  • Wij nemen contact op voor een kennismaking waarin we je doelstellingen en ambitie bespreken.
  • Na afloop plannen we een vervolgafspraak waarin je een offerte en plan van aanpak ontvangt, en we deze samen doornemen.