Nieuws, views en digitale inzichten

Hoe zorg je ervoor dat jouw e-mails niet langer in spam belanden?

Professionaliseer je e-mailconfiguratie door DMARC, DKIM en SPF correct in te stellen in je DNS-instellingen en verbeter de leverbaarheid van je e-mails en voorkom dat ze als spam worden gemarkeerd.

Google Consent Mode v2 – voldoet jouw tracking?

Google's Consent Mode Versie 2 (V2) is een essentiële tool voor websites om gebruikers meer controle over hun privacy te bieden en te voldoen aan de GDPR-regelgeving, door rekening te houden of een gebruiker toestemming heeft gegeven voor het gebruik van cookies.

Adverteren op Facebook

Waarom? Hoe werkt het? Welk format past het best bij je doelstellingen? Op welke doelgroep zet je in, en met welke advertentietypes bereik je hen het best? We vertellen je er alles over in deze blog.

Customer journey: Een essentieel onderdeel in je digitale strategie

Elke customer journey is uniek. Het is een persoonlijk pad dat een klant aflegt vanaf het eerste contactmoment met jouw organisatie tot het moment waarop ze uitgroeien tot loyale ambassadeurs van jouw merk.

Het multidisciplinair team: Samenwerken voor digitale impact

Ontdek hoe ons multidisciplinaire digitaal team bij Het Labo samenwerkt om jouw digitale marketingdoelstellingen te behalen. Door gericht en efficiënt samen te werken streven we naar resultaten die een verschil maken.

Partnerships: De sleutel tot succesvolle samenwerkingen

Bij Het Labo geloven we sterk in de kracht van partnerships op lange termijn. We willen niet zomaar een uitvoerend marketingbureau zijn, maar streven ernaar om een partner te zijn voor onze klanten, die hen adviseert, helpt en ontzorgt in hun digitale marketing op de lange termijn.

Een goede digitale strategie: De sleutel tot online succes!

Een digitale strategie is cruciaal voor elke onderneming die de intentie heeft om hun activiteiten uit te bouwen en te schalen. Het is de basis voor de interne werking van de onderneming en vormt een evaluatiekader voor de marketinginspanningen.

19 LinkedIn tips voor bedrijven

Onlangs vierde LinkedIn zijn 19e verjaardag. Ter ere van die verjaardag maakten wij een lijst met 19 LinkedIn tips voor bedrijven. Ontdek ze hier 🥳👇

Klaar voor Google Analytics 4?

In oktober 2020 werd Google Analytics 4 (GA4) gelanceerd. Heb jij ondertussen nog geen GA4 opgezet, dan is het nu de moment. Want GA4 is niet gewoon Universal Analytics (UA) in een nieuw jasje. Het is dé toekomst van analytics.

  • 1
  • 2
  • 1
  • 2

Benieuwd hoe we jouw project aan zouden pakken?

Contacteer ons vrijblijvend: Wij bespreken graag onze visie met jou!