Ontwikkeling
Wij helpen je met de ontwikkeling van jouw website, webshop of landingspagina en werken hierin volgens een geijkt proces.
In de opzetfase concretiseren we jouw strategie naar een plan van aanpak. We zetten de advertentiekanalen op met boodschappen die jouw doelgroep naar je app, landingspagina of website leiden, om daar te ‘converteren’. Daarnaast zorgen we ervoor dat we dat hele proces kunnen meten, evalueren en optimaliseren.
Jouw doelgroep triggeren met relevante boodschappen om hen te overtuigen te klikken.
Een plaats die hen overtuigd te ‘converteren’: hetzij een offerte- of informatieaanvraag of aankoop.
We tracken alle advertentie- en paginainteracties en maken resultaten inzichtelijk.
Jouw doelgroep is actief op zoek naar jouw diensten of producten. Op dat moment willen we aanwezig zijn, ongeacht het kanaal waarop gezocht wordt (Google, YouTube, Pinterest, …)
We tonen jouw doelgroep relevante boodschappen en advertenties en zorgen ervoor dat zij doorklikken naar jouw website. Ze zijn niet noodzakelijk op zoek, maar zeker wel nieuwsgierig naar jouw aanbod en waarin jij je onderscheidt.
We zetten alle relevante advertentiekanalen
op en monitoren/optimaliseren deze in een volgende fase.
Wij helpen je met de ontwikkeling van jouw website, webshop of landingspagina en werken hierin volgens een geijkt proces.
We starten met wireframes waarin we de content architectuur en functionaliteit van jouw platform bepalen.
Op basis van de wireframes wordt de content uitgeschreven. We schrijven content in functie van de doelstellingen, afgestemd op jouw merk zijn of haar identiteit.
We maken een design op, in lijn met de huisstijl, met een optimale gebruikservaring voor je klanten in het achterhoofd. In deze fase komen copy en design samen.
We ontwikkelen de landingspagina, website of webshop en zetten alles live. We werken op duurzame oplossingen (WordPress & HubSpot) en denken met onze klanten mee op lange termijn.
Wij meten hoe je doelgroep interageert met je advertenties en met je landingspagina. Op basis van de resultaten leren we wat werkt en wat niet en vertalen we deze resultaten naar schaalbare inzichten. We leren welke boodschappen, op welke kanalen, op welk moment naar welke doelgroep werken.