Attract

Juiste doelgroep, juiste boodschap, juiste medium, juiste moment

Wat is de attract-fase?

In de attract-fase draait alles om targeting. Door op het juiste moment de juiste boodschappen op relevante kanalen uit te sturen, proberen we zoveel mogelijk mensen naar jouw website of conversiepunt te brengen.
Goede targeting zorgt voor een hogere click-through rate, een lagere cost per lead en meer kans op kwalitatieve leads. Om in alle fases van de customer journey aanwezig te zijn, zetten we strategisch in op een selectie van kanalen.

Op welke kanalen zetten we in?

— 01

SEA

Search Engine Advertising (SEA) op basis van keyword- en volume analyse. Dé manier om op korte termijn resultaten te boeken.

— 02

Social media advertising

Speel in op de latente koopintentie van je groep met advertenties op platformen zoals Facebook, Instagram en LinkedIn.

Lees verder
— 03

SEO

Op lange termijn hoger ranken en meer leads organische leads genereren? Investeer in Search Engine Optimization (SEO).

Lees verder
— 04

Social media content

Je merk een stem geven, een brand image opbouwen, je leads warm houden en een community van brandlovers te vormen? Zet in op kwalitatieve social media content.

— 05

Content creation

Bereik je doelgroep en overtuig ze van je merk met relevante content op basis van je doelstelling, kanalen, ...

— 06

Andere kanalen

Leads verzamelen kan je op duizend verschillende manieren en via elk denkbaar medium. Samen zoeken we naar de beste on- en offline opportuniteiten voor jouw bedrijf.

Zin om leads te verzamelen? Wij contacteren je voor een vrijblijvende kennismaking.

In 3 stappen naar kwalitatieve leads:

  • Bezorg ons jouw contactgegevens via dit formulier
  • Wij nemen contact op voor een kennismaking waarin we je doelstellingen en ambitie bespreken.
  • Na afloop plannen we een vervolgafspraak waarin je een offerte en plan van aanpak ontvangt, en we deze samen doornemen.