In 4 stappen naar een succesvolle digitale strategie

In 4 stappen naar een succesvolle digitale strategie

In deze nuttige gids delen we waardevolle inzichten en concrete stappen om jou te begeleiden bij het creëren van een effectieve digitale marketingstrategie die aansluit bij jouw organisatie.

  • Bepaal je digitale doelstellingen
  • Evalueer je marketing inspanningen
  • Vertaal resultaten naar inzichten
  • Bepaal relevante next steps

E-book: Jouw digitale marketingstrategie in 4 stappen

In dit e-book deelt Het Labo waardevolle kennis en inzichten, opgedaan dankzij partnerships, met een breed scala aan klanten uit diverse sectoren en groeifases over de afgelopen 3 jaar. Dat alles gebundeld in een beknopt e-book. Gebruik deze handleiding als fundament om cruciale aspecten van jouw digitale marketingstrategie te concretiseren en een duurzame strategie op te bouwen voor jouw organisatie.

In dit e-book nemen we je bij de hand naar een digitale strategie afgestemd op jouw organisatie:

  • Jouw doelgroep
    In plaats van te gissen naar de gewoontes en verwachtingen van jouw doelgroep, bieden we concrete handvaten die je helpen bepalen wat je over je doelgroep moet weten en hoe je deze segmenteert.
  • Jouw digitale aanwezigheid:
    Ontdek de betekenis van ‘online aanwezig’ zijn en hoe deze aanwezigheid zich verhoudt tot de doelstellingen die je moet monitoren.
  • Jouw digitale touchpoints:
    Vertaal de verschillende fases waarin je digitaal aanwezig wilt zijn naar specifieke touchpoints, pagina’s, kanalen of andere tools en platformen die je helpen je doelstellingen te realiseren.
  • Jouw data:
    Leer de kracht van data kennen en ontdek hoe deze je helpen prioriteiten te bepalen en gericht te optimaliseren, zowel in een always-on aanpak als bij campagnes. Data biedt jou en je hele digitale marketingteam een houvast.

Een doordachte digitale marketingstrategie

Je leert niet alleen hoe je een doordachte strategie kunt ontwikkelen, maar ook hoe je deze kunt implementeren en optimaliseren op basis van waardevolle data.

Of je nu meer structuur wilt brengen in je ad hoc digitale marketinginspanningen, je bestaande inspanningen wilt verbeteren en het rendement wilt meten, of simpelweg je kennis van digitale strategie wilt verdiepen, dit e-book is een onmisbare gids.

Waar wacht je nog op? Bereik jouw digitale doelstellingen en til jouw digitale marketing naar een hoger niveau.

Download vandaag nog ons e-book en zet de eerste stap naar succes!

Leer hoe je:

  • Je doelgroep concretiseert en digitaal bereikt
  • Je digitale aanwezigheid vastlegt
  • Je concrete touchpoints bepaalt
  • Je data gebruikt om te evalueren & groeien